vrijdag 11 mei 2012

Leuke mode voor vrouwen met een maatje meer

Het is niet altijd leuk als je een maatje meer hebt. Soms zie ik kleding in de winkel maar zijn ze niet beschikbaar in mijn maat. Dan moet ik dus helaas verder kijken. Gelukkig zijn er ook grote maten kleding merken voor vrouwen die hele leuke kleding op de markt brengen. De merk die naar mijn mening de leukste grote maten dameskleding maakt is X-two Fashion.

De kleding van X-two Fashion is gemaakt voor dames met een maatje meer. De kleding is altijd modieus en de kwaliteit is echt prima. Ik vind de kleding van X-two vooral leuk omdat de pasvorm altijd precies goed is en er is genoeg keuze wat betreft de kleuren en verschillende materialen waarvan de kleding gemaakt wordt. Ook vind ik dat het materiaal dat gebruikt wordt lang mee gaat. De kleren kunnen veelvoudig gewassen worden zonder dat je echt achteruit gang ziet of dat de kleuren vervagen. Ik ben dus zeer tevreden over de kleding.

Jaarlijks komen er vele collecties uit zodat je altijd genoeg keuze hebt. Wat ik ook leuk vind is dat je online op de hoogte gehouden kan worden over de laatste trends. X-two is namelijk actief op zowel Twitter als Facebook. Ik volg ze voornamelijk op Twitter omdat ik daar verschillende mode kanalen in de gaten houd.

Dus als je opzoek bent naar grote maten dameskleding, maar je weet niet waar je moet beginnen. Neem dan een kijkje bij X-two!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten