maandag 14 januari 2013

Doming stickers

Doming stickers zijn stickers die een stuk dikker zijn dan de ‘normale’ stickers. Dit komt omdat deze stickers zijn voorzien van een transparante harslaag van enkele millimeters. Deze transparante harslaag zorgt ervoor dat de domingstickers een chique en robuuste uitstraling krijgen. Een andere naam voor een domingsticker is ook wel de ‘koning onder de stickers’ of 3D-stickers. Dit laatste komt omdat de harslaag een prachtig 3D-effect creëert.

De voordelen van doming stickers

Er zijn vele voordelen van doming stickers, in deze blog geef ik de belangrijkste drie weer:
- De doming sticker is duurzaam
- De doming sticker behoudt altijd zijn kleur
- De doming sticker is UV bestendig

Doordat de doming stickers lang meegaan en altijd zijn kleur behoudt, is een doming sticker uiterst geschikt om als promotieartikel in te zetten. Geef klanten bijvoorbeeld na een aankoop een leuke sleutelhanger mee. Zo’n domingsticker valt vaak goed in de smaak en zo hebben jouw klanten altijd een leuk aandenken aan jouw winkel.

Waar zijn doming stickers verkrijgbaar?

Er zijn veel aanbieders van doming stickers te vinden. Ik heb zelf een winkeltje en geef altijd mijn klanten een doming sleutelhanger mee. Ik heb dus al vaak doming stickers besteld en bij veel verschillende aanbieders. Mijn ervaringen waren erg verschillend, maar mijn beste ervaringen waren toch wel bij sticker.nl. De website is erg eenvoudig en met een paar klikken op de knop had ik mijn domingstickers besteld. De domingstickers zagen er perfect uit en een snelle levertijd! Ik ben echt tevreden met Sticker.nl, en in de toekomst zal ik dan ook altijd mijn stickers door sticker.nl laten drukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten